lauantai 26. marraskuuta 2011

päästä must irti, älä ota mua kiinni, anna mun kokeilla mun omii siipii

moi taaas (: juu mun piti olla pelis mut se sit vähän jäi joteeen kuuntelen nyt tääl pelii :d juu eli ifk johtaa ekan erän jälkee 2-0.. ja eilen se voitti 3-1 stadis s; kaiken lisäks hovinen on viel loukkaantunu(eli rautiola maalis..), eikä tiietä viel kuinka kauan hovinen joutuu olee pois,, toivottavasti ei kauaa koska pelsuil ei oo ku hovinen liiga kelponen veska .. juuno se siitä sitte, en meinannu lätkäst selittää koko postaust :d juu eli eilen olin miran jessican ja miisan kaa heti koulust, te ette ees haluu tietää koko päiväst !:D nomut eilen oli helveti hauskaa, kiitos siitä ♥ ja sit menin miisalle viel siit sit yöks, mitäs me oteltii kuvii ja syötii suklaata jnee (: laitan tohon loppuu pari kuvaa eilisest ! voi jumalauta.. njoo hifk johtaa 3-0, lievästi sanottua vituttaa toi rautiola...:):):):) 

-erika

















^joo toi mun ilme on jotai helvetin söpöö..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti