torstai 24. marraskuuta 2011

-

no mooi (: tulin taas kirjottelee ku ei tiia ollu kirjotellu. huomen ois sit jo perjantai, jeeees !(; tääki viikko menny tosi nopeesti ! nomut kerron vaikka et mitä tein tänää ku ei mul pahemmin taaas ollu mitää. mä lupaan et ens postaus ei oo tälläi perus tylsä mis kerron mun päiväst ! :D
eli siis menin kasii kouluu meil oli ekaks äikkää sit ruotsii ja enkkuu. senjälkee 3 tuntii köksää mis tehtii lihapiirakoit ja kiisselii, ne oli pahoi !:D sit saatii köksän kokeet ja sain siit 9- ! < oon tohon ylpeee !:) sit oli viel tunti matikkaa  mut päästii jo puolelt. sit olin miisan jennan ja nennun kaa pari tuntii. oltii mäkis syömäs ja silleee, ylllätys :D ! sit oltii pihal ja sillee (: iha jees päivä !
mä en tiiä viel mitä huomen tekis vaik ois perjantaaai, oon taas ehk miisan ja jennan kaa (:! sit lauantain ois pelii kattoo pelicans-hifk pelii ! joo eli lisään tähän nyt niit kuvii sielt pelist mitä lupasin !  ja hei sori noitten jottenki laatu ku jouduin pienentelee niit ! s; ne menee sit tollee sekavas järjestykses mut yritä kestää !;d 

-erika





1 kommentti: