keskiviikko 23. marraskuuta 2011

baby i love u♥

heeiippa! tänää on ollu ihajees päivä.. englannin kokeesta sain 10- , ai että oon hyvä (: & sitte koulussa vähä ryssin, nii sain siteenki sit jalkaa :( , joudun mun kädestäki tutkimuksiii, en muista enää syytä :-D mut tänää olin nuokus, ei kiinnostannu kyl mennä paljookaaa... sen jälkee sitte puhuin erikan kanssa puhelimessa, kun se kuunteli mun murheita, taas kerran.. :-D ja huomen ois sitte äikän koe.. huoh, en jaksais millää :-D sit on tulos viel historian, bilsan, fyken, englannin isokoe & äikän isokoe :-D ei kiinnostas yhtää, mut kolme/neljä viikkoo aikaa parantaa numeroit, pitää olla hyvä todistus et sais vähä rahaa(-: mut tiiän et mul huononee kyl aika paljo ... mun keskiarvo oli 8.0 , ja nyt tulee tyylii vrm alle 7.5 :---D tai mistäs sitä tietää (; mut ei mul oikeestaa ihmeempiii, ja kuvii ei oikee oo ja ei jaksas laitellakkaa mitää :-D nii seuraavaa postauksee sit laitan kuviii (: moidooo!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti